Dobrze znany jacht na polskim śródlądziu. Dobrze wykonany, zaspokoi oczekiwania żeglarzy, którym zależy przede wszystkim na prostocie obsługi i łatwości dojścia do brzegów. Mocny, uciągowy silnik Yamaha 8km zapewni komfort manewrowania w każdych warunkach. Łódka skrojona specjalnie dla tych, którzy oczekują budżetowego (nie znaczy gorszego) jachtu.
Dane techniczne
Długość całkowita: 7,18 m
Szerokość: 2,78m
Liczba koi: 6+2 (komfortowo 4)
Zanurzenie (bez miecza/z mieczem): 0,35/1,38 m
Wysokość w kabinie: 1,82 m
Wyposażenie
Fok sztywny sztag /roler
Bramka do kładzenia masztu
Lazy Jack
Instalacja wody pitnej
Tent
Silnik z linią paliwową, /8 KM Yamaha/
Instalacja portowa 230V
Oświetlenie wnętrza
Wyposażenie kambuza
Ubezpieczenie AC/OC/NW
Liczba osób załogi 5 /komfortowo 4/
Winiety pozwalające stawać przy pomostach Unijnych
Kategoria projektowa C
Dostępność:
P | W | S | C | P | S | N |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
P | W | S | C | P | S | N |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
P | W | S | C | P | S | N |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
P | W | S | C | P | S | N |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
P | W | S | C | P | S | N |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
P | W | S | C | P | S | N |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |